algemene ledenvergadering 25/8/2020

GEANNULEERD!!! => Zie deze link voor meer info.

Beste leden van de VZW 5april1943,

hopelijk gaat het goed met u allen in deze vreemde tijden. Ook onze VZW heeft noodgedwongen enkele maanden stilgelegen door de lockdown. Desondanks hebben we op 5 april toch een geslaagd experiment gedaan om samen met de stad Mortsel een virtuele herdenking te houden met een kransneerlegging door de burgemeester. We zijn de slachtoffers en hun families en vrienden niet vergeten. Op onze website vindt u alles daarover terug.

Normaal gesproken hadden we volgens de nieuwe wetgeving op de VZW’s een algemene ledenvergadering moeten houden voor einde juni. Door de covid maatregelen was dat onmogelijk en heeft de regering alle VZW’s uitstel gegeven.

Met uitzondering van onvoorziene omstandigheden roept het bestuursorgaan van de VZW (zoals dat nu officieel heet) een Algemene Ledenvergadering samen op:

dinsdag 25 augustus om 20u.

We heten u allemaal hartelijk welkom en we garanderen u dat we de vergadering volgens de veiligheidsvoorschriften zal verlopen in een zaal die daarvoor geschikt is.

We zullen u later nog een herinnering sturen met de agenda van de vergadering en de juiste plaats en praktische afspraken.